14 Ağustos 2015 Cuma

Tavsiye Edilen Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı

Türkiye şartlarında ilkokuldan itibaren gördüğümüz yabancı dilin okul hayatı bitip de iş hayatına atılınca aslında ne kadar boş olduğunu görüyoruz. Böyle olunca alınan eğitimin bir anlamı olmuyor. Hem aileler hem de öğrenciler daha kaliteli eğitim için yurtdışı dil okullarını tercih ediyorlar. Yurtdışı dil eğitimi, Türkiye’dekinin aksine teoriye değil, pratiğe dayalı bir eğitim olduğundan öğrenciler düşünmeden yurtdışı dil okullarına başvuruyorlar. Çünkü kalıpları öğrenmek ya da kelime haznesinin geniş olması bir işe yaramıyor. Ne kadar çok aktif kullanabiliyorsa o dil o kadar iyi oluyor.
Bir dili en iyi anadil olarak konuşulan ülkede öğreniriz mantığı ile istedikleri yabancı dil üzerine eğitim veren ülkeleri araştırıyorlar. Yurtdışı eğitim danışmanlığı burada devreye giriyor. Öğrencinin ve ailesinin isteğine göre dil okullarını anlatıyorlar, yurtdışı eğitim danışmanlığı için www.gowest.com.tr sitesine bakın. Öğrencinin karar verdiği dil okuluna kayıt aşamasından, ulaşımına, konaklamasına kadar her anında yanında oluyorlar. Günümüzde en fazla talep gören yabancı dil İngilizce olduğu için ağırlıklı olarak İngilizce dil okulları hakkında bilgi veriyorlar. İngilizce dil okulları dışında Almanca, Fransızca, İtalyanca gibi dil okulları hakkında da bilgi veriyorlar. İngilizce dil eğitimi ağırlıklı olarak İngiltere, Amerika, Malta, Kanada, Avustralya gibi ülkelerde veriliyor. Fransızca dil eğitimi Fransa, İsviçre ve Kanada gibi ülkelerde veriliyor.


Almanca dil eğitimi Almanya, İsviçre gibi ülkelerde veriliyor. İngilizce dil okullarında eğitim almak isteyen öğrencilere yurtdışı eğitim danışmanları en çok İngiltere ve Amerika’yı öneriyor. İngiliz ve Amerikan ağzı ile konuşmak isteyen öğrenciler buraları tercih ediyorlar. Son zamanlarda artan eğitim politikası ile Kanda ve Avustralya, öğrenci çekmek için çeşitli kampanyalar uygulamaya gidiyor. Avustralya hükümeti tamamen öğrenci memnuniyetini merkez aldığı için her başvuru yapan öğrencini taleplerini tek tek inceliyor. Avustralya hükümeti öğrencilerin hem okuyup he çalışmasına olanak sunuyor. Böylece öğrenirken harçlıklarını kazanabiliyorlar.  Kanada ise refah ve popüler yaşantısı ile öğrencilerin gözdeleri arasına girmeyi başarmış bulunuyor. Küçük İngiltere olarak nitelendirebileceğimiz Malta, İngiltere eğitimine yakın eğitim veriyor. Sıcak ve samimi olan Akdeniz adası öğrencilere unutamayacakları eşsiz bir yabancı dil eğitimi sunuyor. Malta’yı öğrenciler genelde yaz okulları için tercih ediyorlar. İngiltere ve Amerika ise sahip oldukları coğrafi şartlar ve eğitim sistemi ile öğrencilerin vazgeçilmezidir. Bütçeyi sıkıntı etmeyen aileler için eğitimin doruk noktasıdır.

Diğer ülkelerdeki yabancı dil eğitimi bu ülkelere nazaran ucuzdur. Fransızca eğitim için ise Fransa yani kültür ve sanatın başkenti en uygun ülkedir. Ama Kanada’da iki resmi dilden birisi Fransızca olduğu için burada da Fransızca eğitim verilmektedir. Hem de Fransa’daki eğitime bakarak daha uygun bütçeyle eğitim verilmektedir. İsviçre’deki eğitim ise kültürel anlamda farklılıklar sunmaktadır. İsviçre her siyasi görüşe aynı mesafede yaklaştığı için özgürlükler ülkesidir. Burada 4 resmi dil konuşulduğu için yabancı dil eğitimleri bölgesel olarak sınıflandırılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder